Kuvituskuva

Toimit osana Ekonomien laajaa asiakaskokemustiimiä, jonka vastuulla on mm. asiakaskokemuksen kehittäminen, viestintä, markkinointi sekä tapahtumatuotanto. Työssäsi vastaat jäsenpalvelukanaviemme kehittämisestä ja uudistamisesta siten, että voimme luoda mahdollisimman sujuvan asiakaskokemuksen sekä samalla tehostaa organisaation sisäisiä prosesseja. Vastaat ulkoistetun jäsenpalvelumme koordinoinnista ja kehittämisestä. Osallistut myös asiakaskokemuslinjausten luomiseen, joten nautit, kun pääset käsiksi koko polkuun strategiasta toteutukseen. 

Työssä menestyäksesi, odotamme sinulta:   

  • kokemusta ja näyttöjä palvelukanavauudistuksista ja asiakaspalveluprosessien kehittämisestä 
  • aktiivista ja ratkaisukeskeistä otetta työhön  
  • kykyä strategisiin linjauksiin 
  • avointa ja vuorovaikutuksellista tiimityöskentelytaitoa
  • osto-osaamista 

Arvostamme:  

  • kokemusta CRM- ja asiakaspalvelujärjestelmistä  
  • palvelumuotoiluosaamista
  • projektien läpivientikykyä 
  • ylempää korkeakoulututkintoa  

Tarjoamme sinulle:   

  • mahdollisuuden työskennellä kehittyvän tehtävän parissa  
  • uudistushenkisen tiimin ja koko organisaation asiantuntijoiden tuen  
  • kilpailukykyisen palkkauksen ja työsuhde-edut kuten joustava työaika ja -paikka, hyvinvointiraha ja -aika 

Tehtävä on kokoaikainen perhevapaan sijaisuus ja kestää noin vuoden määräajan alkaen sopimuksen mukaan mahdollisimman pian. Toimistomme sijaitsee hyvien liikenneyhteyksien päässä Pasilan Triplan läheisyydessä. Meillä on myös joustavat etätyömahdollisuudet.  

Lähetä hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen viimeistään su 3.1.2021 osoitteeseen hakemukset@ekonomit.fi. Merkitse viestin otsikkoon ”asiakaskokemusasiantuntija”. Täytämme paikan heti sopivan ehdokkaan löydyttyä, joten toimithan nopeasti. Rekrytoinnissa tullaan käyttämään pääsääntöisesti etähaastattelumenetelmiä vallitsevan koronavirustilanteen vuoksi.  

Lisätietoja tehtävästä saat asiakaskokemusjohtaja Katri Markkaselta p. 0400454165 pe 11.12. klo 9-11 tai ti 15.12. klo 9-11.