Pääaineena kansainvälinen liiketoiminta tai kansainvälinen markkinointi

Nykyisin yritykset toimivat yhä useimmin kansanvälistyvisissä olosuhteissa. Menestyäkseen kansainvälistyvässä kilpailussa yritykset tarvitsevat osaavaa henkilökuntaa, kuten ihmisiä, jotka osaavat toimia globaaleissa liiketoimintaympäristöissä, puhuvat vieraita kieliä ja ymmärtävät sekä läheisiä että kaukaisia kulttuureja.

Lisäksi tarvitaan ihmisiä, jotka ymmärtävät kansainvälisen liiketoiminnan haasteita ja hallitsevat kansainväliset strategiat ja operaatiot. Koska huomisen johtajat eivät voi toimia eilispäivän oppien mukaisesti, tarvitaan ajankohtaisiin teemoihin pureutuvaa koulutusta.

Tyypillisiä tehtävänimikkeitä: vientipäällikkö, aluejohtaja, tuotepäällikkö.

Ota yhteyttä

Asiamies, koulutuspolitiikka

Suvi Eriksson

p. +358408488935

suvi.eriksson@ekonomit.fi