Chatbot Severi auttaa löytämään vastauksen

Uutinen 1.2.2019

Olemme ottaneet käyttöön jäsenpalvelurobotti Severin, joka vastailee chatin kautta kysymyksiisi myös iltaisin ja viikonloppuisin.


Jäsenpalvelumme palvelee chatissa, puhelimitse ja sähköpostitse arkisin klo 9.00-16.00 välisenä aikana. Parantaaksemme palvelua myös palveluaikojen ulkopuolella, olemme ottaneet avuksemme jäsenpalvelurobotti Severin.

Severi on chatbotti, joka auttaa sinua verkkopalvelumme chatissa arkisin klo 16.00-9.00 ja perjantai-illasta klo 16.00 alkaen maanantaiaamun klo 9.00 asti.

Severi osaa vastata yleisimpiin kysymyksiin jäsenyyteen ja palveluihimme liittyen. Kehitämme chatbotin vastauksia päivä päivältä, seuraamme sen kehitystä ja parannamme palvelua.