Legendaarinen KYPÄ tulee taas!

Oletko valmis vapauttamaan potentiaalisi ja hakemaan uutta inspiraatiota?
 
KYPÄ20 järjestetään 7.-8.2.2020 Helsingissä ja teemana on Rohkeus ja tulevaisuuden työelämä.

Tänä vuonna KYPÄ koostuu neljästä eri osiosta:

  • Huippuseminaarista, jossa ääneen pääsevät muun muassa Huuhkajat EM-kisoihin johdattanut Markku ”Rive” Kanerva, sekä digiajan asiakaskokemuksen mestari ja Microsoftilla sekä Amazonilla uraa luonut Belinda Gerdt
  • Urakehitystyöpajoista, joissa hiotaan työelämätaitosi timanttiseen kuntoon
  • Iltajuhlasta, jossa pääset tutustumaan muihin kauppatieteiden huippuosaajiin
  • Seuraavan aamun brunssista, jossa edeltävän illan visiointeja ja suunnitelmia voidaan yhdessä terävöittää.
Urakehitystyöpajat
• Ryhmä 1 Miten rakennan asiantuntijabrändin jo opiskelijana? Arja Parpala, Suomen Ekonomit
• Ryhmä 2 Miksi osaamisen kehittäminen pitää kiinnostaa jo nyt? Suvi Eriksson, Suomen Ekonomit
• Ryhmä 3 Olenko rohkea, mutta järkevä palkkaneuvotteluissa? Tage Lindberg, Suomen Ekonomit
 
Yleisön pyynnöstä olemme tehneet pientä hienosäätöä sisältöön ja rakenteeseen: seminaariosuus on monimuotoisempi workshoppeineen, tapahtuma järjestetään pe-la ja pelkkä seminaariosallistuminen on mahdollista!
 
Sijainnit
• Uratyöpajat: Sokos Hotel Tripla, Fredrikanterassi 1B
• Seminaari: Koskenranta , Katariina Saksilaisen katu 9
• Iltajuhla: Koskenranta, Katariina Saksilaisen katu 9
• Majoitus: Sokos Hotel Tripla, Fredrikanterassi 1b
• Brussi: paikka varmistuu myöhemmin

Ohjelma ja lipunmyynti

Tutustu KYPÄ20 ohjelmaan ja ilmoittaudu tapahtumakalenterissamme. Lipunmyynti starttaa tiistaina 3.12 klo 10.00 ja lippuja on tarjolla kolmessa eri kategoriassa. Koko KYPÄ majoituksella kustantaa 115 €, ilman majoitusta 75 €. Mikäli haluat osallistua ainoastaan KYPÄn seminaariosuuteen (klo 12-18), pääset mukaan 35 euron hintaan.
 
Liput on joka vuosi myyty minuuteissa loppuun, joten ole nopea, jotta voit varmistaa paikkasi huikeassa tapahtumassa!
 
Lisätietoja löydät myös Facebookin KYPÄ20 tapahtumasivulta.
 
Tule ja koe KYPÄ20!

Puhujat

Markku Kanerva

Huuhkajien päävalmentaja

Markku Kanerva on jalkapallovalmentaja, joka johdatti Huuhkajat siihen, minkä ajateltiin olevan mahdotonta: suomalaisen jalkapallohistorian ensimmäiseen EM-kisojen lopputurnaukseen.

Kun Kanerva dominoi pihapelejä 1970-luvulla Helsingin Pitäjänmäessä, häntä alettiin kutsua lempinimellä ”Rive” – brassitähti Roberto Rivelinon mukaan. Pelaajaurallaan Kanervalle kertyi 291 ottelua pääsarjatasolla, 59 edustusta Suomen A-maajoukkueessa, viisi Suomen mestaruutta, kolme Suomen Cup -pystiä ja neljä Liigacup-voittoa.
 
Peliuransa jälkeen Kanerva vaihtoi pelivermeet pikkutakkiin ja aloitti kipuamisen kohti Huuhkajien päävalmentajan tuolia. Vuonna 2009 Kanerva luotsasi Suomen alle 21-vuotiaiden maajoukkueen ensimmäistä kertaa ikinä ikäluokkansa EM-kisoihin. Sitä kautta avautui myös paikka Huuhkajien apuvalmentajana.
 
Kanerva sai apuvalmentajavuosinaan kahdesti mahdollisuuden olla hetkellisesti Huuhkajien päävalmentaja, mutta lopullisesti Suomen jalkapallon ykköspesti aukesi hänelle joulukuussa 2016. Siitä lähtien Huuhkajat on ollut nousukiidossa, joka huipentui 15.11.2020 EM-kisapaikan varmistamiseen.
 
Kanerva on ”futisnörtti”, joka analysoi jokaisen pelin tarkkaan – oli se sitten tappio tai voitto – mahdollistaakseen virheistä oppimisen. Pitkät luennot ovatkin poikineet hänelle pelaajien keskuudessa lempinimen ”Professori”. Analyyttisyydestään huolimatta Kanerva on tunnettu erityisesti taidoistaan ihmisten johtajana. Kanerva on valittu Vuoden Valmentajaksi Urheilugaalassa 2019. Monen lempinimen miehelle ehkä suurin kunnia on tullut kuitenkin hänen etunimestään: vuonna 2009 Markku-liitto valitsi hänet Vuoden Markuksi.

Niina Ratsula

Liiketoiminnan eettisyyden asiantuntija
 
Niina Ratsula on tutkija, tietokirjailija ja yrittäjä, jonka missiona on edistää kestäviä bisnesetiikan käytäntöjä, oikein toimimisen kulttuuria ja arvojen mukaista johtamista.
 
Toimitusjohtajien pikapotkut, vallan ja aseman väärinkäyttö, syrjintäväitteet, #metoo, rahanpesuskandaalit, ja lista jatkuu – bisnesetiikan kysymykset ovat edessämme päivittäin. Mitä voisimme oppia näistä ja varmistaa, että oma toimintamme on päivänvalon kestävää?
 
Niinalla on yli 10 vuoden monipuolinen kokemus kansainvälisistä bisnesetiikan ja compliancen kehittämis- ja johtotehtävistä Nokian ja Kemiran palveluksessa. Syksystä 2018 lähtien Niina on auttanut suomalaisia ja kansainvälisiä yrityksiä eettisten ja compliance -käytäntöjen kehittämisessä Code of Conduct Companyn perustajayrittäjänä.
 

Risto Kuulasmaa

Prolific Entrepreneur | Executive in Media & Startups
 
Risto Kuulasmaa on median moniottelija, joka on työskennellyt Madventuresin, Docventuresin ja Duudsonien taustalla tuottajana, ohjaajana ja strategina.
 
Amsterdamissa asuva Risto on osaperustanut Euroopan suurimman tubettajatapahtuma Tubeconin. Hän on työskennellyt Ylen television ja Areenan julkaisupäällikkönä ja tuottanut televisiosisältöjä Los Angelesissa, Amsterdamissa ja Suomessa.
 
Risto Kuulasmaa on mukana Inner Peace Network verkostossa, joka järjestää Wisdom in Business tapahtumia Amsterdamissa ja New Yorkissa. Hän on myös Suomen UNICEFin hallituksen jäsen.
 

Belinda Gerdt

Asiakaskokemus | Digitalisaatio | IT
 
Belinda Gerdt on yksi harvoista suomalaisista naisista, joka luo kansainvälistä uraa maailman arvokkaimmissa GAFAM-yhtiöissä (teknologiajätit Google, Apple, Facebook, Amazon ja Microsoft).
 
Hän on tehnyt töitä yli 15-vuotta digitaalisen asiakaslähtöisen liiketoiminnan kehittämisen parissa. Tällä hetkellä Belinda työskentelee Microsoftilla Länsi-Euroopan pääkonttorissa ja asuu Amsterdamissa.
 
Hän on kirjoittanut kolme kirjaa asiakaskokemuksen johtamisesta. Viimeisin teos, Digiajan Asiakaskokemus, palkittiin parhaana julkaistuna kirjana Kultasulka 2019 -palkinnolla.
 
Belinda Gerdt on nähnyt maailman menestyneimpien IT-yrityksen näköalapaikoilla digitalisaation murroksen eri toimialoilla ja seuraa uusimpien teknologioihin kehitystä ja roolia yritysten asiakaskokemuksen kehittämisessä. Belinda on myös johtanut omassa työssään myynnin, markkinoinnin ja asiakaskokemuksen murrosta omistamillaan liiketoiminta-alueilla.