Ekonomit etsii toiminnanjohtajaa

1.12.2017 09:38

Suomen Ekonomit on kauppatieteellisen yliopistotutkinnon suorittaneiden ja alan opiskelijoiden palvelu- ja etujärjestö. Liiton muodostavat 25 ekonomiyhdistystä ja 13 opiskelijayhteisöä. Suomen Ekonomit on Akavan neljänneksi suurin jäsenjärjestö yli 50 000 jäsenellään.

Suomen Ekonomien tavoitteena on uudistaa ja kehittää toimintaansa jäsenlähtöisemmäksi ja pyrkiä paremmin vastaamaan jäsentensä yksilöllisiin palvelutarpeisiin.

Oletko vahva ja yhdistävä johtaja, joka haluaa luotsata Suomen Ekonomeja edelläkävijäksi edistäen ekonomien menestystä ja hyvinvointia työelämässä?

Suomen Ekonomit hakee Sinua kokenut ja visionäärinen

TOIMINNANJOHTAJA

Tehtävässä johdat liiton päivittäistä toimintaa, henkilöstöä, viestintää ja taloutta sekä osallistut laajempaan järjestö- ja edunvalvontatoimintaan valtakunnallisesti. Haluat toimia ekonomien etujärjestön kokoavana voimana sekä käydä rohkeaa ja edistyksellistä vuoropuhelua ekonomeille tärkeiden edunvalvontajärjestöjen ja muiden sidosryhmien kanssa.

Toiminnanjohtajana menestyt, jos sinulla on

• selkeä näkemys siitä, miltä Suomen Ekonomit tulevaisuudessa näyttää palvelu- ja etujärjestönä sekä yhteiskunnallisena vaikuttajana.
  • kykyä strategiseen ajatteluun, mutta myös läpivientitahtoa operatiivisten hankkeiden loppuunsaattamiseksi.
  • vahva ja monipuolinen kokemus järjestömaailman ja edunvalvonnan tulosvastuullisista johtotehtävistä. Liiketoiminta- ja sijoitustoimintakokemus on eduksi.
  • kokemusta ja näyttöjä menestyksekkäästä asiantuntijaorganisaation muutosjohtamisesta. Esimies- ja tiiminvetokokemus on olennaista.
  • järjestelmällinen, tavoitteellinen ja kannustava toimintatapa.
  • ymmärrys asiakaskokemuksen kasvattamisesta viestinnän ja markkinoinnin keinoin
  • erinomaiset yhteistyötaidot ja halu toimia yhteistyössä laajan sidosryhmäverkoston kanssa.
  • noin 10 vuotta relevanttia työkokemusta.
  • kauppatieteellinen yliopistotutkinto (ekonomi/KTM)

Tehtävässä edellytetään suomen, ruotsin ja englannin kielen taitoa

Persoonaltasi olet vahva, innostunut ja innostava johtaja, joka käärii hihat tarvittaessa. Toimintatapasi on aktiivinen, strukturoitu ja tuloshakuinen. Olet itsenäinen ja joustava vaativissa olosuhteissa ja laitat itsesi mielelläsi likoon. Lisäksi olet vakuuttava ja esiintymiskykyinen verkostoituja.

Tarjoamme sinulle vaativan ja vastuullisen tehtävän innostavassa toimintaympäristössä, jossa pääset edistämään jäsenlähtöisyyttä sekä uudistamaan ekonomien edunvalvontaa Suomessa. Tehtävä on edustus- ja näköalapaikka suomalaisessa työelämässä ja vaikuttamisessa.

Kumppanimme rekrytoinnissa on Momentous Oy. Lisätietoja voit kysyä luottamuksellisesti Suomen Ekonomien puheenjohtajalta Timo Saranpäältä, puh. 050 5236 005 (ti 5.12. klo 10-13, pe 8.12. klo 9-12 tai ke 13.12. klo 9-12) tai Momentouksen suorahakukonsultilta Soili Nepposelta puh. 045 625 9655 (pe 15.12 klo 9-10). Lähetäthän hakemuksesi palkkatoiveineen ja ansioluettelosi osoitteeseen www.momentous.fi/ekonomit viimeistään 17.12.2017.