Ekonomit etsii viestintäasiantuntijaa

20.6.2017 14:22

Suomen Ekonomit – Finlands Ekonomer ry on kauppatieteellisen yliopistotutkinnon suorittaneiden ja alan opiskelijoiden palvelu- ja etujärjestö. Palvelemme asiantuntija-, esimies- ja yrittäjäjäseniämme kaikissa ekonomiuran käänteissä ja olemme työmarkkinatoimijana mukana kehittämässä parempaa työelämää ja kestävää johtajuutta. Meitä on yhteensä yli 50 000, ja olemme Akavan neljänneksi suurin jäsenjärjestö.

Etsimme nyt osaavaan joukkoomme

VIESTINTÄASIANTUNTIJAA

määräaikaiseen työsuhteeseen.

Viestintäasiantuntijana toimit yhteistyössä ulkoisten kumppaneidemme kanssa kehittääksesi Suomen Ekonomien viestintää ja mediasuhteita. Olet osa viestintätiimiä.

Tehtäviisi kuuluvat muun muassa:

• viestinnän kehittäminen, suunnittelu sekä toteutus yhdessä tiimin kanssa
• mediasuhteiden aktiivinen hoitaminen

Edellytämme:

• toimittajataustaa
• hyvää "uutisnenää"
• vahvaa journalistista kokemusta mieluiten politiikan puolelta
• kokemusta ja näyttöä mediasuhteiden menestyksekkäästä hoitamisesta

Arvostamme:

• edunvalvontaympäristön ja järjestösektorin tuntemusta
• organisointi- ja paineensietokykyä, kehittämisintoa ja erinomaisia vuorovaikutustaitoja
• itseohjautuvuutta
• erinomaisia viestinnällisiä ja sosiaalisia taitoja (kirjallinen ja suullinen)

Olet kuin kotonasi poliittisessa viestintäympäristössä, seuraat aktiivisesti alan trendejä ja omaat todellista hands on -asennetta asioiden toteuttamiseksi!

Tarjoamme sinulle haasteellisen ja kiinnostavan tehtäväkentän osaavassa ja innovatiivisessa työyhteisössä sekä kilpailukykyiset työsuhteen ehdot. Kyseessä on viiden kuukauden määräaikainen työsuhde alkaen elokuussa 2017.

Lisätietoja tehtävän sisällöstä saat toiminnanjohtaja Hanna-Leena Hemmingiltä hanna-leena.hemming@ekonomit.fi / p. 050 511 3048 to 22.6. klo 14-16, ma 26.6. klo 10-11 ja to 29.6.klo 10-11.

Lähetä hakemuksesi ja CV:si palkkatoivomuksineen viimeistään maanantaina 3.7. osoitteeseen hakemukset@ekonomit.fi. Merkitse viestin otsikkoon "Viestintäasiantuntija".