Sinustako uusi kylli Aalto-yliopistoon, Jyväskylään tai Lappeenrantaan?

18.10.2017 11:33

Kylteriyhdyshenkilö eli "kylli" toimii yliopistonsa kylterien linkkinä Suomen Ekonomeihin.

Työtehtäviisi kuuluu suunnitella ja toteuttaa Ekonomien markkinointia, viestintää ja tapahtumatarjontaa kyltereille omassa yliopistossasi. Välität tietoa yksikkösi opiskelijoille edunvalvontaan ja työelämäkysymyksiin liittyen. Edistät myös Suomen Ekonomien tunnettuutta ja jäsenhankintaa.

Teet tiivistä yhteistyötä Ekonomien asiakkuusyksikön, muiden kyllien sekä paikallisten kylteri- ja ekonomiyhdistysten kanssa.

Kylteriyhdyshenkilön työ on osa‐aikainen ja sopii mainiosti tehtäväksi opintojen oheen (työaika 10 kk/v, n. 50 h/kk). Työsuhde solmitaan toistaiseksi voimassaolevaksi. Työ alkaa ma 1.1.2018. Työhön kuuluu ilta‐ ja viikonlopputyötä sekä matkustamista.

Arvostamme:

• esiintymistaitoa, markkinointihenkisyyttä ja yhteistyökykyä
  • kiinnostusta kylterien ja ekonomien edunvalvontatyöhön
  • oma‐aloitteisuutta, määrätietoisuutta ja luovuutta
  • itsenäistä työotetta
  • opiskelijatoiminnan tuntemusta ja Suomen Ekonomien opiskelijajäsenyyttä
  • läsnäoloa yliopistolla ja tunnettuutta kylterien piirissä

Lähetä hakemuksesi ja cv:si viimeistään keskiviikkona 1.11.2017 osoitteeseen kyllihakemukset@ekonomit.fi. Haun ensimmäinen kierros toteutetaan videorekrytointijärjestelmän avulla ja toiselle kierrokselle kutsuttavat haastatellaan 8. tai 9.11.

Lisätietoja tehtävästä voit kysyä Aalto-yliopiston osalta nykyiseltä kylliltä Aki Pöntiseltä (aki.pontinen@ekonomit.fi, puh. 050 435 7572), Jyväskylän osalta nykyiseltä kylliltä Markus Rajalalta (markus.rajala@ekonomit.fi, puh. 040 196 2162), Lappeenrannan osalta nykyiseltä kylliltä Tom Helenelundilta (tom.helenelund@ekonomit.fi puh 0400 697 806) tai asiakkuusvastaava Salla Grönholmilta (salla.gronholm@ekonomit.fi, puh. 040 515 9491).