Vastavalmistunut – hyödynnä etusi Danske Bankissa

7.4.2017 13:31

Suomen Ekonomit ja Danske Bank ovat hiljattain tehneet sopimuksen palvelu- ja etukokonaisuuden tarjoamisesta vastavalmistuneille liiton jäsenille. Danske Bankin räätälöity etu- ja palvelukokonaisuus tarjotaan kaikille uransa alussa oleville Suomen Ekonomien jäsenille, jotka ovat valmistuneet opinnoistaan etujen käyttöönottoa edeltävän kahden vuoden aikana. Paketin arvo voi olla jopa yli 700 euroa vuodessa.

Palvelu- ja etukokonaisuus käyttäjälleen voimassa viisi vuotta

Vastavalmistunut Suomen Ekonomien jäsen saa huomattavat edut Danske Bankilta ilman kuukausi- ja vuosimaksuja. Jäsenet pääsevät heti Danske Etuohjelman ylimmälle etutasolle ja saavat parhaiden asiakkaiden edut ja alennukset ilman erillistä kuukausimaksua vähintään viideksi vuodeksi. Etukokonaisuuteen kuuluu lisäksi muun muassa Mastercard Platinum -luottokortti sekä Danske Investor -palvelu, joka tarjoaa työkaluja säästämiseen ja sijoittamiseen.

Vastavalmistuneet voivat myös saada vakuudetonta lainaa maksukyvystä riippuen aina 15000 euroon saakka ilman avausmaksua. Asunnonostoa suunnitteleville etuna asuntolaina ilman järjestelypalkkiota ja vuokra-asuntoon muuttaville vuokravakuustili ilman palvelumaksua. Etupaketti on käyttäjälleen voimassa viisi vuotta.

Nuoria palvelee oma palveluyksikkö

Danske Bankin räätälöimä etupaketti tarjoaa vastavalmistuneelle akavalaisen liiton jäsenelle ainutlaatuisen mahdollisuuden saada laadulliseen kuluttajatutkimukseen perustuen juuri hänen tilanteeseensa sopivia etuja ja pankkipalvelua. Nuoria asiakkaita palvelemaan on Danske Bankissa perustettu lisäksi oma palvelutiimi, joka on erikoistunut tukemaan vastavalmistuneita työelämään siirtymävaiheessa ja uudenlaisessa elämäntilanteessa.

Tuoreet kauppatieteiden maisterit ovat tärkeä ryhmä Suomen Ekonomeille. Palveluiden kehityksen kautta haluamme tarjota jäsenillemme nykyistä paremmin kohderyhmien tarpeisiin soveltuvia palveluja. Ensi vaiheessa nimenomaan nuorille ekonomeille suunnatulla jäsenedulla halutaan motivoida valmistuneita liittymään järjestön jäseneksi ja hyödyntämään jäsenetuja heti valmistumisen jälkeen.

Danske Bank on jo jonkin aikaa tehnyt Ruotsissa ja Norjassa vastaavaa yhteistyötä ammattijärjestäjien kanssa. Suomen Ekonomien sopimus pohjautuu Dansken ja keskusjärjestö Akavan väliseen kattosopimukseen. Yhteistyö keskittyy alkuvaiheessa nuorten, vastavalmistuneiden korkeakoulutettujen elämäntilanteiden ymmärtämiseen sekä vastavalmistuneen tukemiseen hänen tavoitteissaan.

Tutustu kaikkiin etuihin ja ota ne käyttöön: www.ekonomit.fi/danskebank

Asiakkuuspäällikkö, Suomen Ekonomit
Satu Taivainen